מלון יערות הכרמל

5/5

תוכן עניינים

הכירו את בית מלון יערות הכרמל

אם טרם יצא לכם לבקר במלון יערות הכרמל, כנראה שהגיע הזמן. מדובר באחד מהמלונות המפנקים והמושקעים ביותר בישראל ולמעשה רבים רואים בו אחוזת בריאות גדולה בה ניתן להטעין מחדש את המצברים ולשוב מהחופשה עם כוחות מחודשים.

אחוזת יערות הכרמל

מה כל כך מיוחד במלון יערות הכרמל?

המלון הוא למעשה אי של שפיות, רוגע, שקט והמון שלווה בכל שגרת החיים שעשויה להיות מתישה, שוחקת ועמוסה בלחצים. במלון ישנו איסור על שימוש בטלפונים ניידים וזאת אחת הסיבות שרבים בוחרים בו בשביל ליצור ניתוק למשך מספר ימים ולתת לגוף והנפש הפוגה.

בנוסף, במלון יערות הכרמל חל איסור על עישון ולכן אם ריח הסיגריות מפריע לכם ליהנות מחווית החופשה – כאן דאגה זו אינה קיימת.

היכן ממוקמת אחוזת יערות הכרמל?

האחוזה ממוקמת בבית אורן בצפון הארץ אך אין ספק כי את המלון פוקדים אורחים מכל אזור בישראל וגם מכל רחבי העולם. אחוזת יערות הכרמל הפכה למוקד עלייה לרגל לרבים אשר מחפשים שלווה, שקט וחופשה על טהרת הבריאות.

שירות אדיב ומקצועי לצד תחזוקה גבוהה

כל מתקני המלון מתוחזקים לפי סטנדרטים גבוהים וניתן לראות זאת גם באזורי הפנים (כולל בחדרים של יערות הכרמל, הלובי, המסעדה ועוד) וגם באזורי החוץ, לרבות בריכת השחייה במקום. השירות של עובדי המלון אדיב ומקצועי וניתן לקבל מענה מהיר ומקיף לכל עניין.

אחוזת יערות הכרמל חיפה

פעילויות מגוונות לחופשה המושלמת באחוזת יערות הכרמל

אין ספק, רוב האורחים אשר פוקדים את אחוזת יערות הכרמל, באים בשביל לקבל מעט שקט, להירגע, להשתזף לצידה של בריכת השחייה תוך קריאת ספר מרתק וגם כמובן בשביל לנוח בחדר, בלובי או בכל מקום אחר בשטח המלון.

יחד עם זאת, יש מגוון פעילויות במלון וקיימת האפשרות לקחת חלק פעיל בחוגים (משתנים מעת לעת) כמו למשל יוגה, מדיטציה, פילאטיס וגם טאי צ'י או שיעורי שחייה. במלון יש גם לא מעט אזורים פתוחים ומדשאות אשר בהם מתקיימות פעילויות מגוונות להשלמת החוויה במלון.

אם אתם חובבי ספורט, תוכלו להזמין אימון לעיצוב וחיזוק הגוף כמו גם אימוני סיבולת, זומבה, אימונים לחיטוב הגוף, התעמלות בעזרת גליל או כדור מיוחד ועוד. חשוב לציין כי האימונים כרוכים בעלות ולרוב מוגבלים למספר מסוים של משתתפים. על כן הקפידו לברר מראש בנוגע ללו"ז האימונים והשעות המדויקות, כמו גם העלויות והמחירים.

אחוזת יערות הכרמל חיפה נוף

יערות הכרמל אחוזת בריאות וספא – אוכל ושתיה

ביערות הכרמל ניתן למצוא בין היתר גם מסעדת שף מרשימה בשם "מסעדת כרמל" בה התפריט כולו על טהרת הבריאות. מדובר בחוויה קולינרית תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים.

בנוסף למסעדה, חובבי היין יוכלו ליהנות מבר יין מפנק בו מתקיימות סדנאות יין לצד טעימות יין משובח עם דגש על יינות מובילים ואיכותיים של יקבי בוטיק הממוקמים בצפון הארץ, כמו גם יקבים מהשורה הראשונה מאזורים אחרים ברחבי הארץ והעולם. במידה ותרצו לשלב במסגרת ארוחת הערב במסעדת כרמל, בקבוק יין מבר היין – זאת בהחלט אופציה אפשרית ואפילו מומלצת.

אגב, אם ברצונכם לקבל מידע מורחב על טיפולי הגוף, הבריאות והיופי שהמקום מציע, היכנסו וקראו על ספא יערות הכרמל.

הזמנת חופשה במלון יערות הכרמל

בשל הביקוש הרב, פוקדים את המלון מספר רב של אורחים ולכן מומלץ לבצע הזמנה מספר חודשים מראש, בעיקר אם ברצונכם להתארח במלון בתקופה החמה והפופולארית, כלומר במהלך חודשי האביב והקיץ. נזכיר כי באזור הצפון תוכלו למצוא גם את מלון מצפה הימים אשר נחשב למלון מצוין ומתאים גם הוא, לזוגות אשר מחפשים חוויה ייחודית ושקטה.

הזמנת חופשה במלון יערות הכרמל

מידע נוסף על שירותי ומתקני המלון

מלבד כל מה שצוין קודם לכן, כדאי לדעת כי במלון יש בריכת שחיה חיצונית וגם בריכת שחיה מקורה כמו גם מגרש טניס, חדר כושר וספא מפנק. ואפילו חנות מיוחדת (הנה המידע על החנות ביערות הכרמל) שבה ניתן לקנות מגוון מוצרי קוסמטיקה וטיפול. דבר נוסף שכדאי לדעת על מלון זה הוא שחל איסור על הכנסה של בעלי חיים לשטח המלון ובמקום ישנה חניית נכים מסודרת, לצד מקומות חניה נוספים.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin