מלון מצפה הימים

5/5

תוכן עניינים

חופשה במלון מצפה הימים

בצפון הארץ, ממוקם מלון מצפה הימים היוקרתי. את המלון פוקדים אורחים רבים מכל רחבי הארץ וגם ממקומות שונים בעולם וזאת בשל העובדה שמדובר במלון בוטיקי ויוקרתי שבו ישנה הקפדה על הפרטים הקטנים במטרה לייצר לשוהים בו את החוויה המושלמת. חופשה במלון מצפה הימים היא חופשה עם המון שלווה, שקט ומרגוע ומאפשרת ליצור הפסקה משגרת היום הלחוצה שכולנו חווים.

מלון מצפה הימים

נוף גלילי וטבע עוצר נשימה

מלון מצפה הימים ממוקם בין צפת לראש פינה והוא למעשה משקיף אל נוף גלילי ירוק ומהפנט. מאזורים רבים במלון ניתן לצפות אל בוסתנים, גנים ומרבדים ירוקים של שדות אשר משלימים את החוויה ומשדרגים את הביקור מביקור סטנדרטי במלון לחוויה שלמה של חיבור עם הטבע.

חדרי המלון – יוקרה ועיצוב מוקפד

החל מהמזרן, המצעים ותפריט הכריות (כן כן, שמעתם נכון) ועד לעיצוב החדר והאבזור שלו – ההקפדה על הפרטים הקטנים, המחשבה והתכנון במלון מצפה הימים ניכרים בכל אלמנט בחדר. החדרים במלון מצפה הימים מאובזרים בפינות ישיבה אלגנטיות וחדרי רחצה מרווחים ובחדרים רבים ניתן לצפות מהחלון או המרפסת אל הנוף הגלילי המהפנט.

חדרים במלון מצפה הימים

מה אפשר לעשות במלון מצפה הימים?

 חווה אורגנית: במקום תוכלו למצוא חווה אורגנית בה ניתן לבצע סיורים. הסיורים הם בתיאום מראש ולכן יש לבדוק זאת מול הגורמים הרלוונטיים במלון. כמובן שאת התוצאת מהחווה האורגנית, תוכלו לטעום מאחר והיא מוגשת במסעדת המלון.

  • מסעדת מצפה הימים: על הייעוץ הקולינרי של המסעדה, אחראי לא אחר מהשף ארז קומורובסקי ובמסעדה אפשר ליהנות מהתוצרת של החווה האורגנית כמו גם חומרי גלם איכותיים נוספים לרבות ביצים טריות, דגים ועוד. ארוחות הבוקר משלבות לרוב לחמים טריים ומיוחדים עם ממרחים שונים ומבחר גדול ומגוון למדי של פירות, ירקות, סלטים וגבינות.
  • בריכה וג'קוזי: במלון מצפה הימים ישנה בריכה מקורה (חצי אולימפית) וגם ג'קוזי (חיצוני) אשר משקיף אל הנוף הגלילי המרהיב. הג'קוזי הוא ללא ספק אחת מהאטרקציות הבולטות והמיוחדות שיש במקום.
  • חדר כושר: חדר כושר מאובזר המכיל מכשירי הליכה ומתקנים נוספים לרווחת אורחי המלון. גם מחדר הכושר ניתן לצפות אל הנוף המרהיב המקיף את המלון.
  • מסעדת גריל עץ: מסעדת בשרים איכותית בה ניתן למצוא מבחר סוגי בשר הכולל בין היתר: נתחי קצבים, פילה עגל, צלעות טלה, שקדי עגל ובשרים טריים נוספים. תפריט המסעדה כשר אך היא פתוחה גם בסופי השבוע ולכן אין למקום תעודת כשרות.
  • ספא מלון מצפה הימים: טיפולים מגוונים לגוף כולל עיסויים, טיפולי פנים וגם פדיקור ומניקור.

מה אפשר לעשות במלון מצפה הימים

מחירים מיוחדים וגם הנחות

לאורך השנה יש לא מעט הנחות וגם מבצעים על החופשות במלון מצפה הימים ואפשר להגיד שבדיקה של העלויות עשויה לחסוך לעיתים כמה מאות שקלים. המבצעים וההנחות משתנים בהתאם לעונות השנה, כמו גם סוגי החדרים וכמות הלילות.

מצפה הימים – מידע נוסף שכדאי להכיר

במקום יש חנות בה ניתן לרכוש מוצרים שונים לים ולבריכה כמו גם תכשירים בעבודת יד, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, תיקים מעוצבים ועוד. בנוסף לחנות זו, תוכלו למצוא במקום גם את חנות המשק אשר מזמינה אתכם ליהנות מליקרים, שמן זית, ריבות, תה וגם לחמים, פירות וירקות ומוצרי חלב שהוכנו במחלבה המקומית.

במלון מצפה הימים ישנו חיבור חינם לרשת WIFI הן בחדרים הפרטיים והן במרחבים הציבוריים השונים. העישון בשטחו של המלון אסור וזה כולל גם את שטחי הבריכה והחדרים עצמם. ישנם אזורים מוגדרים ופינות עישון ייעודיות לשם כך. בנוסף, כדאי לדעת שאל שטח המלון לא ניתן להכניס בעלי חיים.

לובי מצפה הימים

השיפוץ במלון מצפה הימים

בשנים האחרונות בוצע שיפוץ נרחב בשטח המלון ובמסגרתו עוצב הספא מחדש, שופצו השטחים הציבוריים במקום וגם כמובן חדרי האירוח. בנוסף במסגרת השיפוץ התווספה גם ווילה נשיאותית מרשימה שגודלה הוא כ-100 מ"ר. בווילה הנשיאותית תוכלו למצוא בריכה פרטית.

אהבתם? שתפו מאמר זה?
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin