ספא במלון מצפה הימים

5/5

תוכן עניינים

טיפול מפנק להשלמת החופשה המושלמת

אם אתם מבקרים במלון מצפה הימים, אנו ממליצים מאוד לקבוע טיפול מפנק בספא היוקרתי והמפנק שיש במקום. במקום ניתן לבחור מבין מגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה וגוף ואנו בטוחים שכל אחד ימצא את הטיפול המתאים ביותר עבורו.

ספא במלון מצפה הימים

טיפולים קצרים וגם ארוכים

תפריט הטיפולים בספא מצפה הימים הוא עשיר ומגוון ואפשר למצוא במקום טיפולים קצרים אשר אורכם הוא כ-25 דקות אך גם ליהנות מטיפולים ארוכים של 45 דקות, 5 דקות ואפילו 75 דקות. במסגרת הטיפולים הקצרים תוכלו לבחור בין עיסוי גב ראש צוואר לבין עיסוי בכפות הרגליים או בקרקפת. מטרת הטיפולים היא הורדה של עומסים שהצטברו, שחרור לחצים והפגעת עייפות ומתח.

טיפולים זוגיים בספא מצפה הימים

הספא מתאים מאוד לחוויה זוגית ואפשר ליהנות מעיסויים שונים בחדר טיפולים זוגי. פרט לעיסוי עצמו ניתן להרחיב את החוויה ולשלב את העיסוי גם עם טבילה בג'קוזי, משקה מרווה (ניתן לבחור בין היתר גם ביין מבעבע) וגם פירות ושוקולדים.

מגוון טיפולי ספא לנשים בהריון

יום פינוק וספא במלון מצפה הימיםמלון מצפה הימים מציע גם מספר טיפולים המותאים לנשים בהריון ביניהם שיאצו הריון שמשחרר מתחים ומשפר גמישות וגם עיסוי קצוות בו מתבצע עיסוי בקרקפת ובכפות הידיים והרגליים. ניתן גם לבחור בטיפול "נובה" – עיסוי לנשים הרות המתבצע תוך שימוש בשמן שקדים טהור.

מה מיוחד בספא במלון מצפה הימים?

חלק מהטיפולים במקום משלבים מרכיבי טיפול טבעיים ואורגניים שהם למעשה תוצרת מהחווה המקומית. פרט לטיפולים עצמם, אפשר למצוא במתחם הספא גם בריכה חצי אולימפית, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי חיצוני שממנו נשקף הנוף הגלילי המרשים ועוד. צוות המטפלים בספא נבחר בקפידה ומדובר במטפלים מנוסים שישמחו לספק לכם ייעוץ מקדים באשר לסוג הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

 

מצפה הימים ספא – מחירים ועלויות

אחת השאלות הנפוצות בנוגע לספא היא מה המחיר של הטיפולים השונים במקום. חשוב לדעת שהעלות משתנה בין כל טיפול וטיפול וזאת בעקבות סוג הטיפול, כמו גם משך הזמן שלו. בדרך כלל אפשר להגיד שהמחירים מתחילים ב-255 ש"ח לטיפולים הקצרים יותר (אשר לוקחים 25 דקות) ועשויים להגיע גם ל-510 ש"ח לטיפול של 75 דקות.

הנחיות מיוחדות למגיעים לטיפולים במקום

לפני הטיפול, מומלץ להסיר תכשיטים (בשביל שלא יפריעו בטיפול) ואף לשמור אותם במקום בטוח, למשל בכספת בחדר. כמו כן, מומלץ להגיע מספר דקות לפני תחילת הטיפול וזאת על מנת למלא הצהרת בריאות לפני הכניסה אל חדר הטיפולים עצמו.

בשל הביקוש הרב לטיפולים בספא מצפה הימים, כדאי לבצע הזמנה של הטיפולים כמה שיותר מוקדם ובמידה וסגרתם חופשה במקום – נמליץ על הזמנה של טיפולים ספא בסמוך למועד הזמנת החופשה או לפחות כשבועיים לפני ההגעה אל המקום.

מלון מצפה הימים ספאספא מצפה הימים תפריט טיפולים מפנק

אין ספק, כל אחד יכול למצוא בספא את מבוקשו ואפשר להגיד שרבים מגיעים אל המקום על מנת לשחרר את העומסים והמתח הרב שנצבר כתוצאה מעבודה ושגרת חיים לוחצת ומתישה. בספא מצפה הימים תפריט טיפולים חלומי אשר הופך את החוויה לשלמה ובעיקר מאפשר שלווה אמיתית.

להלן החלקים המרכזיים בתפריט הטיפולים של המקום:

  • מצפה הימים טיפולים – עיסוי צמחי מרפא, קסם גלילי, עיסוי ארומתרפיה, חידוש העור במסכת גוף גלילית ועוד.
  • טיפולי גוף ועיסויים – עיסוי שוודי, רקמות עמוק, עיסוי מצפה הימים המשלב מספר טכניקות עיסוי. כמו כן ישנם גם עיסוי אבנים חמות, קצוות, רפלקסולוגיה ועוד.
  • טיפולים קצרים  – עיסוי קרקרת, פנים וצוואר וגם ברגליים.
  • חוויה מהמזרח – שיאצו, תאילנדי, אביאנגה ועוד.
  • טיפולים לנשים בהריון – שיאצו הריון, עיסוי קצוות ועוד.
  • חוויה זוגית – חוויה זוגית רומנטית, פינוקי שוקולד זוגי, חוויה קלאסית ועוד.
  • להשלמת המראה – פדיקור ומניקור.
  • קובידו עיסוי פנים יפני – עיסוי רקמות עמוק בפנים.
ישנם עוד סוגים של טיפולים ואת הרשימה המלאה תוכלו לראות כאן

האם אפשר להזמין חבילת ספא במצפה הימים?

רבים מעוניינים לבצע הזמנה של יום כיף ספא במצפה הימים מבלי לשהות שם את הלילה וזאת בהחלט אופציה אפשרית. ניתן להזמין יום פינוק וספא במקום בו מגיעים בשעות הבוקר ונשארים עד שעות הערב (אזור השעה 18:00) במסגרתו ניתן ליהנות מטיפול אחד בספא וגם מארוחת בוקר וצהריים, כמו גם שימוש במתקני המלון השונים, לרבות הבריכה והג'קוזי, הסאונות והחמאם הטורקי. כמו כן במסגרת יום הפינוק במצפה הימים – תוכלו להשתתף בשיעורי יוגה, מדיטציה, אירובי ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה?
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin