חנות יערות הכרמל

5/5

תוכן עניינים

הכירו את חנות יערות הכרמל

אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם במלון יערות הכרמל היוקרתי, כדאי שתכירו גם את החנות המהממת שנמצאת באחוזה. המוצרים בחנות מתכתבים עם הקו הכללי של המקום והמשמעות היא שניתן למצוא בה מוצרים הקשורים לעולמות המרגוע, הבריאות, היופי והספא.

חנות יערות הכרמל

חנות עם שפע מוצרים

אז מה אפשר למצוא בחנות? נתחיל בכך שניתן לרכוש בה מוצרי ספא , מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אבל גם מוצרים נוספים כמו משחקים לילדים וזה כולל גם מוצרים המתאימים לים או לבריכה. בנוסף ניתן לרכוש בחנות תכשיטים יפהפיים עשויים עבודת יד ואפילו מפיצי ריח.

סיפור אהבה: ספר מתכונים מיוחד

כפי שבוודאי הבנתם, מסעדת כרמל הנמצאת באחוזת יערות הכרמל היא ללא ספק שם דבר וזאת הסיבה המרכזית להוצאתו של הספא המדובר "יערות הכרמל – סיפור אהבה" למעשה מדובר בספר אשר מרכז מתכונים שונים החל ממנות ראשונות ועד למרקים, סלטים ואפילו לחמים, כולל מתכונים ללא גלוטן.

יערות הכרמל – סיפור אהבה

מידע כללי על חנות יערות הכרמל

חשוב לזכור כי שעות הפעילות של החנות הן החל מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב, כאשר שעות אלו מתייחסות לביקור באמצע השבוע – מיום ראשון עד חמישי.
במידה ואתם מעוניינים לבקר במקום במהלך סוף השבוע, חשוב שתדעו כי שעות הפעילות בחנות יערות הכרמל ביום שישי משתנות מעט מאחר והחנות נסגרת בשעה 16:00, בעוד ביום שבת היא פתוחה בדיוק כמו באמצע השבוע – עד השעה 18:00 בערב.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin