סוגי חדרים במלון מצפה הימים

5/5

תוכן עניינים

סוגי חדרים במלון מצפה הימים

רשת המלונות היא מציעה לנופשים בה את סוגי החדרים האידיאליים והיוקרתיים, הכפריים והמקסימים בארץ. ואם אתם מחפשים אחר מלונות מומלצים בגליל, מלון מצפה הימים ממתין בדיוק לכם. הנה כל מה שתרצו לדעת עליו. 

עם דירוג של 5+ לפי משרד התיירות, אתם מוזמנים לקבל בברכה את המצטרף החדש לרשת מלונות, את מלון מצפה הימים. הוא ממוקם בגליל, בין ראש פינה לצפת ומציע נופים קסומים במיוחד. את המלון מלווה השף, ארז קומרובסקי, שנותן את ההיבט הקולינרי שלו על המנות שיוצאות ממסעדת המלון. כמו כן, במלון תוכלו למצוא לא פחות מאשר 20 חדרי טיפול שונים של טיפולי ספא, עיסויים מקצועיים, טיפולי רפלקסולוגיה, אבנים חמות ועוד. באשר לסוגי החדרים, בואו נדבר גם עליהם. 

חדרים במלון מצפה הימים

סוגי החדרים במלון מצפה הימים

במלון מצפה הימים תוכלו למצוא את סוגי החדרים הכי מגוונים בגליל. תוכלו למצוא כאן חדרים כפריים במיוחד עם פינוקי ג'קוזי, חדרי סוויטות יוקרתיות, חדרים מול הנופים הקסומים של הגליל, חדרים זוגיים, חדרים למשפחות ועוד.  החדרים במלון זה מאובזרים בכל מה שאתם צריכים, ועוד. ואם אתם צריכים משהו שלא קיים בחדר, תמיד יהיה אפשרי לקבל את מה שאתם צריכים מהמלון. שירות החדרים פה אגב, פשוט מעולה ומומלץ. אם אתם בקטע של לרדת לחדר האוכל, תוכלו למצוא במלון מצפה הימים מטעמים קולינריים במיוחד וחדר אוכל יוקרתי ונעים. 

דולב דלאקס במצפה הימים

חדרי מצפה הימים בגליל

מצפה הימים כולל בתוכו מגוון גדול של חדרי אירוח יוקרתיים, לרבות חדר מצפה הימים דלאקס, חדר יסמין עם מרפסת, חדר דולב דלאקס ועוד. מהחדרים תוכלו להשקיף אל נופים קסומים במיוחד, עצים גבעות והרים. יחד עם הנוף הנשקף מהחדרים, תוכלו גם להנות מג'קוזי ברוב חדרי האירוח. זה בדיוק הזמן למזוג כוס יין משובח, להיכנס לג'קוזי ולהתבונן בנופים הקסומים שנשקפים מהחדר. 

בכל חדרי האירוח תוכלו ליהנות ממיטות נוחות במיוחד, וברוב חדרי האירוח תוכלו להנות ממרפסות עם אוויר טוב. המחירים במלון מצפה הימים לא מאוד יקרים יחסית למלון ברמתו של 5+. עבור לילה לזוג למשל, תשלמו 1,976 ₪ בחדר יסמין עם מרפסת. 

וילה נשיאותית במצפה הימים

  • חדר יסמין במצפה הימים
    חדר יסמין במצפה הימים
  • חדר יסמין עם מרפסת

  • חדר מצפה הימים

  • מצפה הימים דלאקס

  • חדר דולב

  • דולב דלאקס מצפה הימים

  • חדר חרמון

  • סוויטת חרמון במצפה הימים

  • סוויטת נוף כנרת

  • סוויטה נשיאותית במצפה הימים

  • וילה נשיאותית במצפה הימים

מה עוד נמצא במלון מצפה הימים?

המלון מוקף בגנים פורחים, באווירה פסטוראלית ובשלווה מושלמת. תמצאו במלון טיפולי גוף ויופי, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר מפואר, מסעדת בשרים כשרה מעולה, בריכה חצי אולימפית, מתחם ספא גדול ועוד המון. במלון תוכלו למצוא את הפינוקים המושלמים לסופ"ש מהסרטים. 

בין אם אתם מגיעים למלון בעונת הקיץ או בחורף, בכל מקרה כדאי לקחת אתכם את בגדי הים שלכם. תוכלו להנות מג'קוזי מבעבע ורותח שלא מפסיק לשצוף ולקצוף במשך כל הסופ"ש. כמו כן, טיפולי הספא השונים מתבצעים במתחם ספא סגור במשך כל השנה. 

אהבתם? שתפו מאמר זה?
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin